Większa sprzedaż, wyższe pozycje w Google.
Opisy
produktów
Zachwyć klientów i zainwestuj w opisy produktów,
które wspomagają sprzedaż w Twoim sklepie
Wysoka
jakość
Widoczne
efekty
Atrakcyjne
ceny
Popraw sprzedaż dzięki opisom produktów
Jako menadżer lub właściciel sklepu internetowego potrzebujesz oryginalnych, skutecznych opisów produktów, które wesprą sprzedaż i pozycjonowanie. Zamówisz je w naszej agencji copywriterskiej.
Twoi potencjalni klienci nie mają szans dotknąć ani zobaczyć na własne oczy zgromadzonych w nim produktów. Aby zachęcić ich do kupna, zadbaj o sugestywne i obrazowe opisy, które w atrakcyjny sposób pokazują sposób ich użytkownika i zaletach, jakie się z nimi wiążą.
Zadbaj o sprzedaż w sklepie internetowym dzięki skutecznym i zoptymalizowanym pod SEO opisom produktów. Zainwestuj w content, który wyróżni Twój sklep na tle konkurencji i przekona klientów, że warto robić zakupy właśnie u Ciebie.
Zleć przygotowanie treści, które polubią odbiorcy Twojej oferty i algorytm Google. Nasza agencja copywriterska dostarczy Ci je z gwarancją wysokiej jakości i atrakcyjnej ceny
Budowa wizerunku
Unikalny content, który pozwala klientowi poznać, a Tobie sprzedawać asortyment, kształtuje profesjonalny oraz spójny z Twoją strategią wizerunek. Warto zamieścić go na stronie sklepu internetowego, aby wzmacniać zaufanie, kształtować relacje z odbiorcami i korzystnie wpłynąć na postrzeganie Twojej marki oraz konkretny produkt.
Oszczędność pieniędzy
Starannie przygotowana struktura tekstu, wykorzystanie fraz kluczowych precyzyjnie dobranych przy użyciu narzędzi takich jak np. Google Analytics czy Surfer SEO i zgodne z wytycznymi algorytmów przygotowanie znaczników meta wspomaga pozycjonowanie witryny i ułatwia osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach.
Wyższa sprzedaż
Sugestywnie podkreślone najważniejsze informacje, korzyści i cechy produktów w połączeniu ze wsparciem SEO pomagają klientowi w podjęciu decyzji zakupowej, a Tobie w uzyskiwaniu wyższej konwersji. Potrafimy tworzyć opis o dużej mocy sprzedażowej, który dobrze sprawdzi się zarówno w przestrzeni online, jak i w sklepie stacjonarnym.
Opisy produktów, których będą Ci zazdrościć
Tworząc opis produktu do sklepu internetowego, skupiamy się na korzyściach, jakie daje jego zastosowanie. Nie ograniczamy się do specyfikacji technicznej czy suchych danych dotyczących oferty. Zamiast tego pokazujemy, z jakimi zaletami wiąże się użycie samego produktu. To skuteczny sposób na dotarcie do odbiorcy, który lepiej do niego przemawia niż samo podawanie wymiarów przedmiotu. Odwołując się do codziennych sytuacji, przekonujemy potencjalnego klienta, że zakup takiego produktu rozwiąże jego problemy i podwyższy standard życia czy pracy.
Zleć naszej agencji tworzenie opisów produktów w swoim sklepie internetowym produktów i zyskaj pewność, że wpisują się w wymagania klientów oraz wyszukiwarek internetowych. To dwa najważniejsze warunki, które powinny spełniać treści w sklepie online.
Język korzyści
Sprzedajemy poprzez zobrazowanie korzyści płynących z produktu/usługi.
Optymalizacja SEO
Tworzymy szczegółowy opis produktu, który poprawia widoczność sklepu w wyszukiwarkach.
Zrozumiały i prosty język
Komunikujemy się z Twoimi klientami językiem dostosowanym do ich potrzeb.
Działanie produktu/usługi
Opisujemy praktyczne zastosowanie Twojego produktu i pokazujemy jego zalety.
Opisy produktów przyjazne Google
Unikalność
Zajmujemy się pisaniem oryginalnych opisów produktów, które wzbogacają Twój sklep internetowy o nową, wartościową treść.
Spójność
Tworzymy treści dostosowane do specyfiki Twoich produktów, Twojej branży i grupy docelowej, do której chcesz dotrzeć.
Sugestywność
Staramy się myśleć tak jak Twój klient, co pozwala na zastosowanie skutecznej i przekonującej komunikacji, która do niego trafia.
Korzystna cena
Łączymy wysoką jakość z atrakcyjnymi stawkami. Po co przepłacać, skoro w dobrej cenie możesz zlecić profesjonalne przygotowanie opisów produktów?
Skuteczność marketingowa to jedno, jednak z Twojej perspektywy jako właściciela czy menadżera sklepu internetowego równie istotne są kwestie pozycjonowania. Zależy Ci na tym, żeby poszczególne artykuły znalazły się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, dlatego potrzebujesz tekstów dobrze zoptymalizowanych pod kątem pozycjonowania. Przygotowanie nawet tysięcy opisów produktów pod kątem SEO to zadanie naszej agencji copywriterskiej. Ponieważ obsłużyliśmy wiele sklepów, możesz mieć pewność, że wykonany zlecenia na najwyższym poziomie, również jeśli chodzi o optymalizację pod pozycjonowanie.
Wiemy, jak należy tworzyć content zawierający odpowiednio dobrane i rozmieszczone w tekście słowa kluczowe. Stosujemy nagłówki i formatowanie przyjazne wyszukiwarkom internetowym. W razie potrzeby uzupełniamy znaczniki meta – title, description i keywords. Posługujemy się zasadami Google, które zostały opracowane z myślą o dostosowaniu treści do potrzeb wyszukiwarek internetowych. Powierz nam wykonanie opisów nawet tysięcy produktów, które zapewniają wsparcie działaniom SEO i ułatwiają dotarcie do klientów.
Jaki powinien być dobry opis produktu w sklepie internetowym?
Unikalny
Wyłącznie oryginalne treści mają rację bytu na stronach internetowych, a kopiowanie może wiązać się z nałożeniem kar przez Google.
Poprawny i atrakcyjny językowo
Bezbłędny pod względem ortograficznym, stylistycznym i interpunkcyjnym.
Spójny z marką
Opisujemy praktyczne zastosowanie Twojego produktu i pokazujemy jego zalety.
Dostosowany do grupy docelowej
Napisany pod kątem potrzeb i oczekiwań klientów, do których skierowany jest Twój produkt.
Zoptymalizowany pod kątem SEO
Wspomaga pozycjonowanie i poprawia widoczność strony w wyszukiwarkach.
Czytelny i przejrzysty
Czytelność opisu ułatwia przyswajanie i wyszukiwanie informacji o produkcie.
Jak pisać profesjonalne opisy produktów do sklepu internetowego?
O jakich zasadach powinien pamiętać copywriter, zabierając się za pracę? Zanim zaczniesz pisać, miej na celu to, aby stworzyć opis produktu skuteczny marketingowo, dobrze wspomagający sprzedaż i czytelny zarówno dla odbiorców, jak i algorytmów wyszukiwarek internetowych.

Zapoznanie się z produktem
Trudno pisać o czymś, o czym ma się nikłe pojęcie, dlatego profesjonalny copywriting zawsze jest poprzedzony precyzyjną analizą produktu. Dokładnie zapoznajemy się z jego przeznaczeniem, właściwościami, zaletami i ewentualnymi wadami, aby mieć pełne pojęcie, o czym piszemy. Staramy się zrozumieć ideę stojącą za danym wyrobem, historię jego powstawania i wartości, którymi kierujesz się jako sprzedawca. Dzięki temu opis jest spójny z Twoim sklepem internetowym i wspiera sprzedaż oraz pozycjonowanie.

Opis praktycznych zastosowań produktu
Zamiast po kolei wymieniać dane techniczne, analizować specjalistyczne właściwości czy opisywać typ produktu, co dla wielu osób może być niezrozumiałe, zacznij przedstawiać praktyczne zalety wynikające z jego wykorzystania. W opisie do sklepu internetowego warto pokazać, dlaczego i w jaki sposób posługiwać się produktem, aby uzyskać pożądane efekty. Przykładowo, zamiast podkreślać, jaką moc ma odkurzacz, zwróć uwagę na to, że dzięki niej urządzenie skutecznie poradzi sobie z usunięciem nawet najtrudniejszych zabrudzeń.

Pobudzenie emocji
Emocje ułatwiają sprzedaż, dlatego umiejętność wpływania na nie za pomocą języka jest ważną kompetencją copywritera odpowiadającego za pisanie opisu produktu do sklepu online. Pobudzenie zmysłów przekłada się na zainteresowanie odbiorcy, więc warto posługiwać się słowami budzącymi określone skojarzenia. Zakładka produktowa może podkreślać np. kruchość i świeżość chleba, radość z jazdy motocyklem czy poczucie orzeźwienia, które daje wypicie napoju.

Social proof
Unikalny opis produktu w sklepie internetowym powinien przekładać się na wysoką konwersję i skuteczną sprzedaż, którą można zwiększyć poprzez zastosowanie społecznego dowodu słuszności (social proof). Na czym polega ta metoda? Bazuje ona na wykorzystaniu znajomości zachowania ludzi, którzy w swoich decyzjach – również konsumenckich – kierują się tym, co robią inni. Jeśli więc w opisie zawrzesz pozytywne opinie innych klientów czy informacje dotyczące liczby sprzedaży, może to przełożyć się na większe zyski.

Optymalizacja SEO
Wykorzystanie odpowiednio dobranych słów kluczowych i właściwe nasycenie nimi treści to kluczowy etap optymalizacji pod kątem pozycjonowania. Frazy powinny występować również w znacznikach meta – title i description. Tak samo ważne jest użycie prawidłowo uszeregowanych nagłówków H1-H6 i wzbogacenie treści o materiały graficzne bądź wideo.

Niepowtarzalność treści
Pierwsza i najważniejsza zasada copywritingu brzmi: kopiowanie opisów produktów i innego contentu jest wykluczone! Nawet jeśli producent udostępnia własne materiały i pozwala na posługiwanie się nimi, powielanie treści to duży i potencjalnie ryzykowny błąd. Wyłącznie unikalne teksty mają rację bytu!

Analiza grupy docelowej
Kto jest odbiorcą Twojej oferty? Jakie są zainteresowania, potrzeby i problemy grupy docelowej, do której kierujesz przekaz? Ile mają lat, gdzie mieszkają i z jakich kręgów społecznych pochodzą Twoi potencjalni klienci? Zanim zaczniesz tworzyć opis produktu w sklepie internetowym, znajdź odpowiedzi na te pytania, ponieważ od nich zależy sposób komunikacji. W zależności od czynników socjodemograficznych i zainteresowań odbiorców copywriter stosuje inny, dostosowany do nich język.

Język korzyści
Dobry opis w sklepie internetowym skupia się na potrzebach klienta. Koncentruje się na rozwiązywaniu jego problemów i ułatwianiu życia poprzez praktyczne wykorzystanie właściwości produktu. Obrazowo pokazuje, dlaczego warto go kupić i jakie korzyści mogą z tego wynikać dla nabywcy.

Podkreślanie zalet
Jak przekonać odbiorcę, że zakup oferowanego towaru jest dobrą decyzją? Najprostsza droga do osiągnięcia celu wiedzie poprzez wskazanie wymiernych zalet, z jakimi wiąże się jego posiadanie. Co sprawia, że opłaca się wydać pieniądze na dany produkt? Czym się wyróżnia spośród konkurencji? Jakie są jego najmocniejsze strony? Dobry opis zawiera odpowiedzi na te pytania.

Rozwianie wątpliwości
Podkreślanie zalet to jedno – w opisie produktu warto też rozwiać wątpliwości dotyczące oferty. Celem copywritera powinno być znalezienie potencjalnych wad i zarzutów, a następnie przekucie ich w zalety. Przykład? Wysoką cenę płaszcza, która może wydawać się jego minusem, da się przedstawić jako aspekt świadczący o ekskluzywności danego egzemplarza i wyjaśnić, że wynika ona z zastosowania najwyższej jakości materiałów oraz technologii wytwórczych.

Poprawność językowa
Nawet najlepiej napisana pod względem marketingu treść może nie przynieść oczekiwanych rezultatów, jeżeli zawiera błędy stylistyczne, interpunkcyjne czy gramatyczne. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego nasz content podlega korekcie i redakcji. Sprawdź dowolny, przykładowy opis produktu do sklepu internetowego stworzony przez naszą agencję i przekonaj się, że jest nie tylko unikalny, ale i dokładnie sprawdzony, a co za tym idzie – w pełni poprawny pod względem językowym.
Pozwól klientowi zrozumieć Twój produkt
Pokazanie odbiorcy swoich produktów w codziennych sytuacjach i podsunięcie mu rozwiązania problemów w postaci Twojej oferty uruchamia u niego emocje, które mogą pomóc zarówno sprzedawcy w sklepie stacjonarnym, jak i online. Wykorzystujemy plastyczne przymiotniki i dynamiczne czasowniki, aby oddziaływać na zmysły klienta.
Posługujemy się językiem zrozumiałym dla Twoich odbiorców. Nasze treści trafiają do grupy docelowej, do której kierujesz ofertę, a także do innych osób potencjalnie nią zainteresowanych. Demonstrujemy działanie Twojego produktu czy usługi, podkreślając najważniejsze zalety i praktyczne korzyści. Ułatwiamy zrozumienie Twojej oferty i dostarczamy content, który poprawia sprzedaż w Twoim sklepie internetowym i pozwala łatwiej zapamiętać nazwę produktu.
Pytania i odpowiedzi
Opisy produktów FAQ
Nasi partnerzy
Złóż zapytanie ofertowe
Zamów opisy produktów!