Blog o copywritingu

Dzielimy się wiedzą na temat copywritingu i content marketingu. Sprawdź nasze najnowsze publikacje!

Jak pisać skuteczne nagłówki, które trafiają do odbiorców

Tekst przeczytasz w 11 min
Pięć sekund – tyle masz czasu na przekonanie odbiorcy, że warto poświęcić chwilę właśnie na Twój tekst. Jak to zrobić? Najlepszym sposobem są magnetyzujące nagłówki, obok których trudno przejść obojętnie….
10 namingowych wpadek naming

10 namingowych wpadek i nieudanych nazw wielkich marek

Tekst przeczytasz w 4 min
W procesie twórczym warunkującym sukces firmy jednym z najważniejszych elementów jest adekwatne i przemyślane nazewnictwo. Dobra nazwa ułatwia budowanie wartościowej marki, wyznaczając jej charakter, wyróżniając spośród konkurencji i kształtując wizerunek….

Sprzedawaj strachem, czyli lęk jako narzędzie copywritera

Tekst przeczytasz w 8 min
Strach się bać, pisząc taki artykuł! Jednak fakt, że strach tak skutecznie angażuje naszą uwagę i motywuje do działania, skłania ku jego głębszej analizie. Jak ta emocja bywa wykorzystywana w…
ever green Content

Evergreen content – publikuj treści, które się nie starzeją

Tekst przeczytasz w 7 min
Wiadomości i treści newsowe, o których dowiadujesz się dzisiaj w mediach informacyjnych, jutro przestaną kogokolwiek interesować. Evergreen content jest czymś zupełnie przeciwnym – to treści, które pozostają aktualne przez lata…
Content Decay

Content decay – czym jest i jak wpływa na pozycje w Google?

Tekst przeczytasz w 5 min
Udało Ci napisać dopracowany w każdym szczególe tekst, który szybko osiągnął wysokie pozycje. Po upływie miesięcy ku swojemu zaskoczeniu zauważasz, że artykuł z czasem zaczyna przyciągać coraz mniej odbiorców, mimo…